luni, 24 iunie 2013

Istoria ilustrată a telefonului

M-am gândit să fac o trecere în revistă a mai multor tipuri de telefoane existente de-a lungul timpului, de ladescoperirea și invenția lui Alexander Graham Bell și primele telefoane, până la Iphone-urile și smartphone-urile zilelor noastre. Astfel le-am așezat în ordinea aparițiilor, adaugând și câteva informații și indicații referitoare la ceea ce am desenat.

Desenul este simplu, alb-negru, făcut cu un simplu pix cu gel negru, l-am făcut acum mult timp în urmă, acesta datând din vremea când nu obișnuiam să trec data finalizării lucrării pe verso sau chiar pe desen, deci am pierdut evidența, cred însă că acest desen este făcut prin clasa a X-a sau a XI-a, nu mai țin minte exact.

Aici este o traducere în limba engleză a desenului de mai sus, traducere făcută cu Microsoft Paint pentru potențialii străini care îmi vizitează pagina de pe site-ul dedicat artiștilor grafici amatori deviantart.com.

Un comentariu:

  1. BUna ziua! Ilustratia dvs este foarte sugestiva. Ati fi de acord sa o folosesc intr-o culegere pentru elevi, cu numele dvs , ca ilustratie la un text despre telefon? Si in ce conditii? SUnt profesoara care a scris textul respectiv. Va multumesc pentru amabilitate
    Marilena Lascar

    RăspundețiȘtergere