duminică, 16 iunie 2013

Brandul laptopurilor Compaq

Probabil ați observat într-una din postările anterioare și anume aceea în care mi-am reprezentat propria-mi cameră un mic laptop într-un colț pe o măsuță. Acela era un model de ASUS care nu mai funcționează, din acest motiv l-am înlocuit recent cu un Compaq CQ58-302SQ, pe care m-am hotărât să-l desenez cu tot iconuri și desktop. Pe fundalul galben am făcut umbre cu un pix galben și oranj, iar cu pixul oranj am desenat diferite simboluri și iconuri asociate cu ceea ce înseamna calculatorul zilelor noastre, precum și sigla Windows, Compaq  și HP. Am reprezentat astfel ceea ce reprezintă Brandul laptopurilor Compaq/HP.




Titlul lucrării: Brandul laptopurilor Compaq
Data finalizării: 14 iulie 2013
Ustensile folosite: 
Pentru această planșă am folosit aproape orice este posibil:
  • penson și acuarelă pentru desktop și pentru fundalul galben
  • pix negru pentru contur, cabluri, laptop
  • corector pentru conturul tastelor negre, precum și pentru obiectele de culoare albă ca valurile mării, ora și data de pe taskbar, pagina de google etc.
  • pixuri colorate oranj/galben pentru hașurarea umbrelor, precum și pentru desenarea și umplerea simbolurilor și logo-urilor de pe fundalul galben al planșei
  • pix colorat albastru pentru unele valuri ale mării
  • creion simplu pentru schița originală, pentru taskbar-ul transparent, specific Windows 7
  • carioci pentru iconuri și gadgeturile de pe desktop
  • creioane colorate 
  • creion negru pentru porțiunea care înconjoară tastele
Format: A4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu