joi, 23 mai 2013

Bun Venit la Galeria mea virtuala !


Salutare tuturor ! Numele meu este Bîrjovanu Alexandru Călin și locuiesc in Iași. De când mă știu am o pasiune, desenul și vreau să o împart cu toți potențialii mei prieteni internauți. În timpul liber, cand nu sunt ocupat cu facultatea, îmi place să desenez și să creez câte ceva, testându-mi astfel răbdarea și imaginația, lucrând cu multa migală la unele din ele.  Pe acest site vor aparea diverse lucrări personale, mai noi sau mai vechi, mai simple sau mai complexe, în culori sau grafică, fiecare însoțite de câte o scurtă descriere. Acesta este deci Universul meu în culori, grafică, umbre și lumini unde toti sunt bine veniți. Dacă te pasionează desenul, grafica și/sau artele plastice sau pur și simplu ești doar curios să admiri creațiile altora aici este locul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu