joi, 23 mai 2013

Joc și joacă - Lumea încântătoare a jocurilor


Salutare tuturor ! Acum vremea e urâtă aici la Iași, nu mi-a mai rămas nimic mai bun de făcut decât să îmi mai conteplu creațiile și să aleg una dintre ele pentru a o pune pe acest blog. M-am hotărât să selectez un desen care ma va scoate din atmosfera de monotonie și plictisitoare pe care mi-o conferă vremea.

Lucrarea de astăzi poarta numele de Joc și Joacă, iar istoria acestei planșe începe prin 2010, când eram într-a zecea, în cadrul unei ore libere. Neștiind cu ce să-mi ocup timpul, m-am apucat de desenat, iar jocul video al unui coleg m-a inspirat să fac un desen cu tot felul de jocuri: jocuri video pe telefon, jocuri de cărțijocuri cu zarurititirezdomino-uri etc. Nefiind mulțumit de ce am făcut, am abandonat proiectul și am lăsat desenul deoparte, dar am revenit la el destul de recent, din acest motiv l-am terminat abia la începutul acestui an.




Numele lucrării: Joc și joacă

Data finalizării: 2 ianuarie 2013


Ustensile folosite:
  • corector - pentru piesele albe de șah, zaruri și pentru efectul care dă impresia de luciu al obiectelor; tot corectorul a fost folosit și pentru marginile pieselor negre de șah, cu scop de a oferi un efect de lumină ce dă impresia de tridimensional.
  • carioci și pixuri colorate, markere (negru și roșu), pix negru cu gel și cariocă neagră
  • un creion simplu pentru hașurarea marginilor obiectelor albe pentru a da un efect de umbră aparte și impresia de tridimensional
  • un creion negru/pix negru obișnuit pentru hașurarea marginile obiectelor colorate pentru efectul de umbră ce oferă impresia de tridimensional
Format: hârtie A4


Există o mulțime de jocuri/ modalități de a te juca și de a-ți petrece timpul cu prietenii. De aceea am facut o listă cu diferite tipuri de jocuri și le-am reprezentat pe o foaie. Din anumite motive, am folosit doar alb, negru, roșu și albastru, pentru a ieși mai bine obiectele în evidență și pentru contrastul, asortarea și jocul culorilor. 

Numele de Joc și Joacă l-am preluat de la o tematică discutată la începutul clasei a IX-a la limba română din liceu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu